Nazlis1 Nlulug41 bende Erkan bey e gidiyordum çok ta memnundum . Yoğunluğundan dolayı bırakmak zorunda kaldım .
Nursmom Beno Merhaba firdevs hanimdan memnun musunuz? Cok yoğunlaşmis diyorlar ilgisi azalmis dediler nasil sizce?
Beno Nursmom Valla biz çok memnunuz özlüyoruz bile doktorumuzu 😂 bence birazda kisiye bağlı ben gidiyorum kiloma bakiyo halimi hattımı soruyor ultrason yapıyor onbeş dk kadar sonra lazımsa ilaç vitamin yazıyor yapmam yapmamam gerekeni söylüyor haftama göre kadın başka ne yapsın ki olması gereken bu kadar bence.daha uzun uzun kalmanın içeride bosnmuabbet yapmanın yada doktora bazlanmanin bı anlamı yok diye düşünüyorum.insanlar çok bekliyoruz falan demişler mesela doktor sezeryan girmişti geçen sefer bı yirmi dk bekledik ama yapicak bişey yoktu ki sezeryani bırakıp gelsinmi 😁😁😁 bence hanımlar biraz simariklik yapıyor doktor arıyorsan kesinlikle tavsiye ederim sayesinde çok rahat bir hamilelik geçiriyorum
Gamzenur37- Aozgek 37+5 kızlar 18inde sezeryan günü aldım çatı darlığı sebebiyle dua edin bana lütfen 🙏🙏
Nursmom Beno Ben ilk öğrendigimden beri firdevs hnm a gitmek istedim ama randevu bulamadim. Neyse Akademi hastanesine gittim. Oradaki doktor da iyidi. Firdevs hnmı sevmistim daha öncesinde ama karabaliklasmis eski enerjisi yok gibi geldi 2 dir ona gidiyorum söylüyor dediğiniz gibi ama daha önceki gidislerimde daha neseliydi bıcır bıcırdı şimdi bi enerjisi yok halsiz söylüyor tamam tamam diyorum çıkıyoruz sorcaklarimi unutuyorum disarida o kadar insan görünce acelesi varmis gibi yani 🙈🙈🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Bilemedim. Akademi daha sakindi bi düşündüm ne yapsam diye🤷🏻♀️💐
Beno Nursmom Gebeligin yeniyse düşün taşın karar ver ama yirminci haftayı falan geçtiysen kal orda gelme 😁😂 ben bir sürü doktora gittim hatta isim vermicem kendi enistemde kadın dogumcu ama gitmedim Firdevs hanım bana çok tatlisko geliyor herkesin enerjisi farklı tabi.
Ozgebhb Kocaeli-Gebze 13. Haftamdayım :) Akın Azmana gidiyorum ama doktor arayışı içerisindeyim yinede, telefon üzerinden iletişimi kendisi yapmıyor asistanı ile yönlendirme yapıyor ondada bazı mesajlarda dönüş sağlanamıyor 😥