ebrar6036 kaçıncı haftadasınız ? Ben de öyleyim hep ve hıc bir şey iyi gelmiyor kayısı çayı dışında . Doktoruma sordum günde 2 tane içiyordum ben rahatlatıyordu 32 haftalığım bir sorun olmadı fakat burda içinde sinemaki olduğu söyledi zararlı olduğu ama ben içtim siz doktorunuza sorun isterseniz ama bana iyi geldi ❤️🥰