Fundabshn Bu sefer bebek için değil kendim için çantaya neler koymalıyım kızlar 😊Çok şükür bebeğin çantasını hazırladım kendim kapalıyım hiç bi bilgim yok sizce neler koymalıyım neler almalıyım siz neler yaptınız listeniz varsa atar mısınız veya yardımcı olur musunuz 💕 💐
rgk Fundabshn ben de polar pijama takımı ile çıkmayı planlıyorum, kız dur iyi hatırlattın onu koymadım valize ben😂
Hilal-95 Fundabshn gecelik pijama çıkarken giymek içinde eşofman takımı aldım yes yeni hafif dar ama illakı zatıflıcam diye düşünüyorum doğurunca🤭🤭🤣🤣
Berrycherry Fundabshn ebemiz önden düğmeli gecelik, sabahlık, emzirme sütyeni, çorap, terlik, tek kullanımlık çamaşır, gümüş kapak, kişisel bakım malzemeleri yeterli dedi😊 bir de çıkış kıyafeti.
Fundabshn nanna Lohusa takımınından başka ne koyuluyor ? Bunu almayı düşünüyorum, göğüs pedi, hamilelik kilodu, emzirme südyeni, şal başka ne koymalıyım sizce ?? 😊💕
nanna Fundabshn terlik çorap bi kaç sağlıklı atıştırmalık al yedek önü düğmeli pijama takımı da al bence
Annesininbitanesi1 Fundabshn bende bu takımın aynısını düşünüyorum yeterli mi sadece bu takımı almak bide
Berrycherry busranr06 hastaneye göre değişir tabi ama genelde hastaneler çok sıcak oluyor. Bir de pijama değil gecelik öneriyor ebe ve hemşireler😊
Fundabshn Asdf1234 5li set aldım ama onları kullanmayacağım 2 tane 10lu set koydum buyrun listem burda bakabilirsiniz 💕