32+2 haftalık oglusuma hamileyim hastane çantamı hala hazirlamadim 2 dogumumda geç olmuştu biri 40+6da diğeri 41+3 te doğmuştu ama bu sanki erken doğacak gibi hissediyorumbebegin herseyini aldım kendime depend ped pijama takimi ve göğüs kremi kaldı birde temizlik yapicam kasımın ortasında çantayı temizlikten önce mi hazirlqsam sonra mı karar veremedim sizler hazırladınız mi çantalarınızi eksikler bitti mi sohbet edelim