Yenihamisbirisk 4 haftalık hamileyim 5 aydır lazere gidiyorum hamile olduğumu öğrendim ve hala devam ediyorum dökülmem de aynı şekilde sürüyor 3 seans daha gitsem sizce sorun olur mu şuana dek sorun olmadi
Nonamirce Yenihamisbirisk ben de gidiyordum lazere. Öğrenince bıraktım zaten önerilmiyor. Dr a gidene kadar bırakın lazeri
Deniz0011 Yenihamisbirisk 3 ayindan sonra karin ve bikini bolgeleri onerilmez kalan yerleri rahatlikta yaptira bilirsin)
Elifimm1 Yenihamisbirisk kesınlıkle gıtmeyın derım . Ha evet ıse yarıyor gıbı duruyor fakat hormonlar degıstıgı ıcın her gıttıgınız seans aslında boşa çıkıyor
Yenihamisbirisk Deniz0011 gerçekten mi siz yaptırdınız mı peki normalde seanslara adet bitiminden 3 gün sonra gidiliyor ya bunu nasıl ayarlamam gerek
alcang Yenihamisbirisk hamilelikte ağda kendinizi kasmanızdan dolayı biraz riskli olabiliyor. Bu yüzden ben jilet kullanıyorum bazen de lazere giderken yaptığım gibi kısaltıyorum.