Nzr06 Clementinee senin yine var biraz benim ufacık 23 haftalığım bende ama çok hareketli kızım kıpır kıpır ystırmıyor
Clementinee Nzr06 benimkinde o kdar hareket yok ya😔 bazen hiç hissetmiyorum bazen bir kaç kez hissediyorum hafif falan normaldir umarım
Nzr06 Clementinee emin ol normaldir çoğu bebeklet gününü hep uyumakla geçiriyorlar doktorm öyle demişti ama benim bebiş geceleri dans ediyor sabahta öğlene kadar yatıyor biran çıkıcakmış gibi hareketler bide doktorum onada normal dedi bakalm artık 😍😌