cnmoglum_22 memnum kalani cok memnun. Dogum oncesi surecte azarlarina katlamanamayani birakiyor zaten. Kuzenim sikintisiz dikissiz cok rahat bir dogum gecirdi. Patronumun esi 3 cocugunda da suhendan hanima gitmis hatta kizi da cocuklarini suhendan hn ile dunyaya getirdi. Baska iki arkadasim da memnundu. Ben de onlari gorup gittim acikcasi ama basima gelenleri de paylasmadan yapamadim. Kakasini yapmasi kordon dolanmasi yogun bakima ihtiyac duymasi daha sonra bize tekrarlayan bronsiolit olarak dondu. Hala hiriltilandiginda ara ara hava verip belli araliklarla bi profesore goturuyorum. Bana ilk sorduklarindan biri dogum esnasinda amniyotik siviyi yutma vb bir sey yasadiniz mi oldu. Dogum sureci bu kadar onemliyken olmayacagi cok belli bir surecte bu kadar diretmesi beni de yavrumu da ciddi anlamda yipratti.