ozgeakkaya ben Ahmet yılmaza gidiyorum kendi muayenehanesi var Fsm de ve çokk ilgili bir doktor bende arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine gidiyorum ve çok memnunum ✨ muayene ücreti 250 tl idi ama kasımdan itibaren 300 olucakmış. Doğum için gittiği bir çok hastane var jimer, medical park, pembe mavi, medicana ama ben medicanayı seçtim seneye doğum ücreti de 7000 tl olucakmış yine aklında bulunsun ☺️