Kızlar 38 haftadayım bu hafta sonu 39 olacam inşallah. çatı muayenesi oldum haliyle ilk diye kastım kendimi ister istemez sözde özel hastane ama ebe burnundan kıl aldırmıyor üst kemiğin basık ama alt geniş dedi artık ne oluyosa normal doğuma engel değil ama sen korkaksın kendini kastın yapamazsın dedi moralimi alt üst etti. Kendimi kastım diye kızıyo ya bana. Eliyle bildiğin karıştırp kurcaladı beni sanki hazine arıyo kadın. Neyse açıklık yok dedi sancını bekle dedi doktorum o zaman duruma göre bakarız dedi. Korkudan tansiyonum düştü bayılacak gibi oldum kustum. Ebeden mi kaynaklı benden mi bilemedim.