Totomoto 22.haftada yürüyemiyorum ağrıdan Yatakta dönemiyorum Vajen kısımları kemikler aşırı ağrıyor Magnezyumlar sodalar iciyorum faydasız 😳 Şimdiden böyleyse ilerde nolcam🤷♀️ varmı benim gbi olan yada başından geçen😳
Leylayz Totomoto bende geçenlerde yazmıştım ben de mahfoldum doktor magnezyum eksikliği dedi günlük ikiye üçe çıkarttı ama hiç bana mısın demiyor çok kötü bir durum sabaha kadar kıskanıyorum ağrıdan sızıdan
Meryem2746 Totomoto bende zor dayanıyorum canım çok çekiyor 29 haftalık oldum 2 tane içmişimdir toplasan ama içince vicdan azabı çekiyorum o duman çok kötü gelişimini etkiler tüm hamişlerin vucudu aynı değil Ama içende çok kişi var bilemedim 🤦♀️🙄
Cankuzusu Totomoto ayni haftada benimde öyleydi canım doktoruma sordun çok normal bir durum dedi rahim ağzında açıklık olmadığı sürece bu ağrılar çok normal dedi bana
Totomoto Meryem2746 peki daha büyüsükce daha cok mu acıyacak 😳 buna dayanamıyorum ötesine nasıl dayancam😳
Totomoto Leylayz valla magnezyum iciyom peynir soda ne varsa yiyorum Ağlayacam artık 🥺 biri resmen dövmüş gbi canım cok yanıyo Bide sürekli böyle Yarım saat ağırsa cekerim ama devamlı acı 😳
Meryem2746 Totomoto ben dün çok kötüydüm çok baskı yapıyordu sanki içimde bişey çıktı çıkacak gibi kontrole gittim hemen çok şükür Bi sıkıntı yok karın bağları falan kopuyor vucudun doğuma hazırlıyor bel kemiklerin ayrılıyor sonuçta normal stres yapma bende magnezyum içinde biraz rahatlıyorum eşim belime falan kemiklerime masaj yapıyor az geçiyor
Totomoto Meryem2746 bende pazrtesi doktora gidecemde dayanamadım sorayım dedim Sanki doğum yapıyorum 😳 bi bebeğimi kaybettğm Suni sancı verdiler bu kadar ağrı olmadı Bunuda mı kaybediyorum diye cokr korkuyorum🥺 pzrtsi de olmadı bi türlü🥺
Meryem2746 Totomoto Rabbım korusun sağlıklı bir şekilde evlatlarımıza kavuşuruz İnşAllahh stres yapma 😌
Cankuzusu Totomoto 25 olduk yeni canim yok geçmedi yani özellikle geceleri dönerken ya da yataktan kalkarken ağrıyor böyle devam edecek sanırım bir sorun olmasın da çekeriz bir şekilde napalm sağlıkla gelsinler yeterki
kurabiyemmmm Benimde aşırı ağrıyordu yürüyemiyorum, pantolonumu bile giyemiyordum test yaptırdım idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilacı kullandım %75 rahatladım ama hala geçmedi bir kutu daha yazdılar onuda kullanınca biter inşallah diye umuyorum.
Totomoto kurabiyemmmm pzrtsiyi iple bekliyorum Cok gecmiş olsun sanada 🤲❤️ Zamanında kucağımıza alabiliriz inşallah bebişleri🤲
Totomoto Cankuzusu aynen gece özellikle ağrı tavan yapıyo Hiç dönemiyom Kalkarken belden aşağısını hareket ettiremiyorm İlerde bebek ağırlaştıkca napcaz onu düşünüyom😬🤦♀️