Lina111 Ben sancı cektigim ve birden sezaryen dedikleri için korkmaya vakit kalmadı ama korkulacak bir şey yoktu ameliyat biraz endişelendirdi beni o kadar 😊3 haftada duzeldim bütün ev işlerini yapıyorum ama aslında büyük yük falan kaldirmamak gerekiyor benim kanamam 3 hafta da bitti kimsine göre değişiyor bu durum özür kanaması beyaza dönerse bitmiş demektir özür bittikten sonra gelen kanama adet oluyormuş onu yeni öğrendim sütüm hemen geldi aslında ama ben getiremedim hemşireler göğsümü sıktığında geliyordu ama ben beceremedim onlar kuvvetlice sıktığında geliyordu.