Asyaveannesi36 hekimlerin yaklaşımı farklı olabilir elbette. Benimki de muayene sırasında dependi indirmek için hastayı sürekli kaldırmamız gerekiyor bu da zorlaştırıyor süreci dedi. Ben normal hasta bezi aldım, zaten 1 gün kalacam hastanede nasıl göründüğünün çok bir önemi yok bence