Aysenurannesi Meryem ana otu varmış onu nerelerde bulabilirim internet mi aktar mı? Bir de nasıl olduğunu bilen biri yazabilir mi sadece dua mı okunuyor içiliyor mu??
Baharun2 Aysenurannesi ben aktardan aldım canım orda daha uygun.Hem dua okunup hem iki yudum içiliyomuş ama hangi dualar bilmiyorum
2kizannesi doğum sancısı başladığında fatma annemizin eli otunu kavanozun içine koyuyorsunuz nas felak elemneşrahleke ve ayetel kürsi okunuyor anne yapamazsa bile başkası okuyabilir annenin yapması daha iyi olur tabi bu sudan anne iki üç yudum içicek ot açıldıkça annenin rahmide açılıyor doğum bittikten sonra çiçeği kavonazdan çıkartın ot kapandıkça rahimde kapanıcak rabbimin mucizesi işte çok kullanıpta memnun kalan var aktarlarda satılıyor umredende getiren var allahım bi avazda kurtarsın hamişlerimizi benide 🤗