Znur1997 merhaba ilk gebeliğim kız bebek bekliyorum. 39+5 im bugün . Ama açılma yok . Sezeryan yapalım diyor doktor . Ama korkuyorum sizce korkmalımıyım. Ne kadar zamanda düzeldiniz ? Ve bilmediğim için soruyorum sezeryan yaparsak yine 40 gün kanama oluyor mu ? Birde hemen sütümüz geliyor mu sezeryan da ?🙏