momeda Kızlar şeker yükleme testini ne kadara yaptırdınız acaba bide devlet yapıyormu beni aydınlatırsanız sevinirim
lentil momeda ben özelde 15 e yaptırdım. Bazı sağlık ocakları yapıyor. Hatta tiroidden dolayı dahiliyeye devlete gidiyorm kontrol amaçlı istemişti devlette de yapılıyor yani
-Ozge- momeda Aile hekimliğinde yapılıyor bana gün vermişlerdi ama doktorum tokluk şekerimin sonucuna bakıp yaptırmama gerek olmadığını söyleyince yaptırmadım
ggkca momeda devlet hastanesinde ücretsiz yaptırdım, sadece içeceği eczaneden 8 liraya aldım, ama bazı devlet hastanelerinde içeceği ücretsiz veriyorlarmış. Devlette doktora şeker testi yapmak istediğinizi söyleyin yeterli