Merve_0109 Kızlar ya biliyorum biraz saçma normal insanlar bebekleri hareket etmez diye stres olur ben çok fazla hareketli diye stres oluyorum 🤷 artık hareket ettikçe gıdıklanma yaşıyorum oturamıyorum çok fazla hareketli olması iyi bisey mi?
FusunF Merve_0109 hareketli olması suyunun iyi olduğunu gösterir yanı mesela ben doktora gittim Salı günü doktorum bana öyle söyledi ama ben 25 haftalıgım ☺️
Didemmmmm Merve_0109 şuan 35 haftalık olduk ama 2 haftadır. Ciddi anlamda hareketli . 😂 herkese oğlum boks dalında Tokyo olimpiyatlarına katılacak galiba diyorum😂🤣 doktorum gayet iyi dedi
Sedefavc Merve_0109 33haftadayiz canım benimkidd aynı çok hareketli bazen hareketleri artık zorluyor sert oluyor canım yanıyor bazen çok hızlı beyler yspiyo resmen bedenim sallanıyor o derece. Resmen dışarıdan kemik cikintisina kadar görebiliyorum 🤣 yarın sabah muanem var bakalım nasılmış
Merve_0109 Didemmmmm Oy masllahhh benimde kızım galiba biraz cazgır olacak cennet mahallesini izleye izleye pembeye benzeyecek galiba 😅🤣 benimde doktorum gayet iyi dedi ama ne bilim biraz fazla hareketli geldi bana
Merve_0109 Sedefavc benim kızım çıkana kadar içimde sağlam bir organ bırakmicak sanırım bazen öyle savunmasız anımda vuruyorki ayyy diye bağırıyorum o çıksın ben onun o yanaklarını nasıl isiracam yok öyle anneyi tekmelemek 🤣
Nzr06 Merve_0109 23 haftalığım 3 gündür geceleri hiç yatamıyorum içimde döndüğüne kadar hissediyorum valla bende endişeliym çok hareketli diye ama okuduğum yorumlsra göre gayet iyilermiş
H1994 Merve_0109 benimkide öyle şuan 31 haftalığım gece-gündüz hep hareketli bazen hiç uyumuyor mu diyorum 😅 ama iyi bişeydir bence sağlıklı bebekler hareketli olur derler korkmayın asıl hareketsiz olunca panik oluyor insan