Ceyceyli Kızçeler sisteme göre 6+3 idik ,bugün hastaneye ilk muayeneye gittik ve 6+5 çıktık 😀çok şükür kalp atışını da duyduk 🤗❤️Darısı bekleyen herkese olsun 🙏😍
Mormenekse34 Ceyceyli hayirli olsun ben de 6+3 üm, haftya cagirdi ama yarin mi gitsem kalp atisi icin cok meraklaniyorum Karından mı baktı sizin
Mormenekse34 Ceyceyli insallah🤲 aman gec olsun da duyayim insallah onca yıl bekledm 1 hfta daha beklerim🍀
Ceyceyli Mormenekse34 ilk bebek mi sizin ki ,inanın sağlık olsun yeter ki insan sabırla beklemeyi de öğreniyor ☺️hem öyle çabuk geçiyor ki günler zaten anlamıyoruz bile o yüzden her anınızın tadına vararak geçirin inşallah hamilelik boyunca 🤗