Burcuosman kizanasii o takımlar cok hantal oluyor aldığıma pisman oldum. Goruntuleri guzel ama makinede fazla yer kaplıyor
Crcs Guley_ ben 2.yi kullanıyorum çok da beğenerek aldım fakat kenarları pütür pütür kırıldı 1.5 yılda 🤷🏼♀️
kizanasii Guley_ ben keramikanın bir takımını günlük olarak kullanıyorum. Bulaşık makinesinde perte çıktı. Günlük takımı da elde yıkayacaksam niye bulaşık makinesi var yani
Nymphadoraa Guley_ ben 2. Yi beğendim de bunların bulaşık makinasında desenleri çıkmaz mı acaba zamanla 😐
Guley_ kizanasii ay öyle olduysa düşünmem zaten tabikide canım elde yikicaksam neden alıyım noldu rengi falan mı atti
kizanasii Guley_ rengi değil direkt tabaklar çıt çıt attı kenarlarından. Filtrenin üst kısmından topladım kaç defa parçalarını