Leylayz ben şuan 18 haftalıgım..Aşım yoktu benimde..Çok arada kalmist hep asi konusunda ama yakalanma konusunu bu kadar yakından hissedince 3 aylik süreçte yapmiyolar asi korunma oluyormuş diye 3 ay sonra hemen yapıcam asi… Asılı asisiz hafif yada ağır geçirir ayrımi yapmıyorum artk yapılması gereken bir önlem varsa en azından yaptım demek istiyorum