Mavimm43 bence hiç biri. 7 plus fiyatına 8 in normalini alabilirsiniz. Apple belli bir süre sonra telefonlara güncelleme yollamayı bırakıyor aksine bilinçli şekilde eski telefonları yavaşlattıkşarını geçtiğimiz yıllarda kabul etmişlerdi. O yüzden alıp da kasmasıyla donmasıyla uğraşmak yerine 7 plus fiyatına 8 alabilirsiniz daha uzun süre kullanırsınız