asyaebrar isimsizhesap tabikide bebeğim alıyor neden almasın ben almadım gayet normal almayan bir sürü insan var
isimsizhesap AdenEva yavaşlar ama bence ilerde çünkü ben 5 kilo almış çıkıyorum tartıda ama hala bacaklarımda kalınlaşma ellerimde yüzümde yok bi taytım vardı bol gelen hala bol geliyor mesela bence hamileliğin verdiği kilo da olabilir bende 9 10 la düşünüyorum bakalım nasip 😂
BesteKc asyaebrar ben de almadım hatta verdim bile en baştan bugune kadar diyetisyenle ve bulantılarla 5 kg verdim ve bebeğim de önde gidiyor maşallah diyeyim 😂😂
isimsizhesap asyaebrar ya siz açıklayamıyorsunuz ya ben anlamıyorum ama 50 kiloyla hamile kalsanız tartıya çıktığınızda hala 50 mi çıkıyor hiç 50,350 falan da mı olmuyor onu demek istiyorum bizde 5 kiloyla şişip kalmadık doğum kiloları hep bunlar 😂
isimsizhesap asyaebrar kız sürekli küsüyormuşsun ya sen kusanlar bu haftalara kadar almaz zaten Allah yardımcın olsun bende diyom var bi anormellik 🙄
MihrimahVeAnnesi isimsizhesap Hayır kusmadım ama çok fazla iştahsızlık yaşadım yemek yiyemedim düzenli beslenemedim almadım 😊