Kızlar ben cok üşüyorum ya sebebi nedir soguk bi Yerde yaşamıyorum izmirdeyim hava okadar soguk degil ev büyük ondan mı sogukgeliyır bilmiyorum şuan ben evin içinde iki tane kalın pijama don la duruyorum üzerinde üzerimde birtane kalın tunik var ayagımda bi corap bi patik var evdeki klima da calışıyor ama ben halen üşüyorum fikri olan yazsın sizdede oluyormu son haftalar normal mi üşümek acile gitmek istemiyorum burda başka hastane yok acil acildekiler pek ilgilenmiyorlar ayın 3 de randevum var tekrar doktora gitigimde sorucam ama kafama şuan cok takıldı normal mi bu durum bu haftalarda üşüeme üşüme olur mu kızlar lütfen yazın