Dünkü postumu okuyanlar bilir. Bugün kavga ettim o kadınla daha doğrusu az önce telefonda . Çünkü yine aradı yine çağırdı ve ısrar etti . Bende ısrar ettikçe sinirlendim ve bağırdım görüşmek istemediğimi söyledim . Ama karnım çok kasıldı bir şey olmuş mudur düzelmiyor sinirimde geçmiyor