01ozlem_ctnky teletabi kendi Kadın doğum doktorunuz mu verdi yoksa sağlık ocağındaki aile hekiminiz mi acaba ? Bana çevredekiler 7. haftada başlanıyor başlanması gerek vs. Dediler endişelendim ben de. Ve herhangi bir test yapıldıktan sonra mı başlanıyor vitaminlere ?
Berrycherry 01ozlem_ctnky kendi kadın doğum doktorunuz harici kimseye güvenmeyin bence😌 ben ilk gittiğimde folik asite başlamıştım vitamin takviyesine 2 ay sonra başlattı.
teletabi 01ozlem_ctnky siz folik asitten bahsediyorsunuz sanırım onu öğrendiğiniz gibi kullanmanız gerekiyor ben 7.haftamda başlamıştım aile hekimim yazdı doktor pahalı bir marka önerdi reçetesiz alınıyordu maddi gücün olmadığı için o şekilde aldım. Normal kan hapı ve decavit gibi vitaminlerde 16.haftada başlanıyor. Ben 16.haftamda sıra bulamadığım için onuda aile hekimim yazdı. Sağlık ocağındaki ebemiz sağolsun herşeyimi o takip ediyor. Yapılıcak şeyleri söylüyor eğer o ara doktor kontrolüm yoksa yada randevu bulamıyosam aile hekimimize yazdırıyor
kubracyln 10+1 deyiz folik asiti bıraktım vitamine başladım bugün zamanı geldiğinde doktorunuz yönlendirecektir🌸
01ozlem_ctnky teletabi yok yok vitamin takviyesinden, gebelik düşünmeye başladığımız günden bu yana folik asit kullanıyordum, ama demek ki değişiyor ya bu vitamin verme durumları. Çok teşekkür ederim yanıtladığınız için de 😊