Ceylannnnn Merhaba 35+6 günlük hamileyim bugün bebeğim vajinama öyle bir baskı yapıyor ki. Sanki kafasını ittiriyor gibi hissediyorum normal mi?
Haticeey Ceylannnnn Bende 35+ 4 deyim canım aşağı tarafa sürekli ağrı giriyor ve bebeğim toplanıyor sertleşiyor iğne gibi saplanıyor galiba doğuracam diye korkuyorum 🤭 ilk gebeliğim tecrübesizim ama bende de sık oluyor yani aşağı ittiriyor
Hilal-95 Ceylannnnn itiriyo cnkü kafasını artık bnm kemıklerım kırılcak nerdeyse söledim olması gerekıyor normal dedi doktor
Ceylannnnn Eymen72 yatarken kalkarken çatımda ağrı oluyordu ama şu an oturduğum yerden baskı hissediyorum bi anda suyum gelecekmiş gibi. Kaburgamın altından da hissedemiyorum daha çok ayakları yanlarıma doğru vuruyor
Eymen72 Ceylannnnn Bende öyle uzanıp kalktigim zaman rahimim çok ağrıyor. Dediğin gibi baskıda çok oluyor. Son aylara girdik çocuk yerleşiyor ondan mı acaba
kubraakbas Ceylannnnn ayyniiii ben günlerimiz de aynı. Dünden beri aynı durum var sanki cikivercekmis gibi
muges44 Ben neredeyse her akşam yaşıyorum bu durumu. Ağlıycam nerdeyse o derece bir baskı bir ittirme. Normalmiş ama istemsizce altımı tutuyorum sanki aniden fırlayacak🥲
Ceylannnnn Eymen72 aklıma o geldi kanala mı giriyor anlamadım ta kuyruk sokumumda hissediyorum baskı yaptığı zaman
Ceylannnnn Haticeey ben de ay ı şekilde ilk gebelik bilemiyorum kontrolü bekliycem artık. Ayy bir de böbreğimin olduğu tarafa vuruyor bazen aklımı alıyor
Ceylannnnn kubraakbas yaa ne güzel😂😂 şimdi durdu mesela baskısı böbreğimi çürütmekle meşgul😂 sağlıkla kucağımıza alalım da az kaldı artık🥰🥰