igvescarim Arkadaşlar hangi folikasit iyi hangi omega iyi siz neler ve hangisini kullandınız ve kaçıncı haftadan sonra kullanmaya başladınız.?
Nurr1 igvescarim omega imom folik asitte diofol hamileliği öğrendiğim gün ikisinide kullandırmaya başladı doktorum şuan 4 aylık omega hala devam☺️
igvescarim Kızlar çok teşekkür ederim bende doktora gittiğim de neyi önerirse onu kullanırım şuan folbiol evde var onu kullanıyorum ama omega kullanmıyorum