Yapılan araştırmalar her bebekte olmasa da emziğin genelde çene kasları ve diş yapısı ile alakalı sorunlara yol açıyor. Yiğenimde bizzat yaşadık 2 yaşında hala emiyor ve dişleri önde. Diş doktoru emzikten olduğunu söylüyor. Bunu bilmemiş olsam da emzik asla düşünmüyorum. Biberon meme reddinin en büyük nedeni bana göre. Her ikisini de almadım inşallah da almam.