Merhaba 34 haftanın içindeyim ayağa kalktığımda sürekli alt tarafımda ağrı var böyle hafif . Ama hep var beni rahatsız ediyor bu normal bir durum mu ? Benim bebeğimin kilosu ve suyu fazla idi en son yoksa buna bağlı bir durum mu anlayamıyorum bilemiyorum benim haftalarımda olanlar nasıl hissediyorsunuz ?