Betul-0302 Selam kızlar 29+1 haftalık hamileyim. Pazar günü korona olan bir yakınımla temasım oldu. Üç gündür grip gibiydim geceleri biraz ateşim ve öksürügm oldu ama çok fazla abartili değildi. Eşimde hiç bişey yok. Bugün gayet iyi hissediyorum kendimi. Tek sıkıntı az önce koku kaybım olduğunu farkettim. Acaba sizce korona oldum mu yada olduysam bile böyle hafif mi atlaticam. Bu haftalar da olanlar varsa nasıl atlattigini söyleyebilir mi acaba. 2 aşım da tam. Koku kaybı ve sadece burun akıntısı yasıyorum başka hiç bişeyim yok bugün 5. Ci gün temasın arkasından. Acaba koronaysam bile bundan sonrasında da böyle hafif mi geçiririm sizce
Bebek4545 Betul-0302 Maskesiz miydiniz karşı tarafın aşısı var mıydı . Böyle hafif geçirirsiniz inşallah 🙌 benimde iki aşım tam salı günü bir kirginlik başladı carsba Perşembe cuma nezle belirtileri şimdi biraz daha iyiyim 🤲 test yaptırmadım
1oguzannesi Betul-0302 tat koku kaybı covid belirtisidir kesinlikle test yaptır Yemen’e icmene dikkat et kolayca atlatirsin merak etme bende yeni anlattım ikinci kez hemde hamileyim de
Prensesss_05 Betul-0302 çok geçmiş olsun benimde yakınım oldu eğer çok rahatsızlanirsaniz parolu ağızdan yerine iğne olarak uygulanması daha etkili oluyor bolca su ve istirahat 😊kovid testi yaptırmanizi öneririm çünkü şuan grip salginida var en azından içiniz rahatlar böyle şüphede kalmaktansa 🙂
mucizegebelik6 Betul-0302 koronaysanda test yaptırmanın anlamı yok Kİ. Esin kendine dikkat etsin. Test yaparsan belki strese gireceksin istemsizce
Betul-0302 Elika0 Amin inşallah canım ya test yaptırsam pozitif yazısını gördüğüm an coketim korkusu ile yaptırmıyorum açıkçası. Nasıl olsa ilaç da kullanmicam. Bilmeden ayakta atlatırım diye dua ediyorum
Betul-0302 Bebek4545 karşı taraf daha 15 yaşında çocuk evet maskesizdik ama öyle pek yakın mesafe de de durmadık. Benimde salı çarşamba perşembe grip gibiydim bugün çok şükür iyiyim hiç bişeyim yok evi temizledim falan hatta. Öğleden sonra farkettim de koku alamıyorum acaba diyorum burnum tıkalı ondan mı yoksa korona oldum da ondan mı çözemedim
Betul-0302 1oguzannesi sana da çok geçmiş olsun canım. Tat da sıkıntı yok sadece koku alamıyorum eşim gripten dolayıdır diyor ama bilemiyorum. 3 gün grip öksürük çektim bugün çok şükür iyiyim sadece öğleden beri koku alamıyorum. Senin nasıl geçti hastalığın. Bende korkuyorum acaba şuan iyiyken birden ağırlaşır mı bu hastalık diye
1oguzannesi Betul-0302 teşekkür ederim , gripte koku kaybı olmuyor . Benim ilk 3 gün zorladı biraz sonra toparladım . Sanmıyorum aniden ağırlaşacanı bir kaç gün içinde toparlarsın bol su içerek .
caganin_annesi Ben Coronaym şu an ama test yaptırmasam grip olduğumu zannederim öyle geçirdim yani. Burun tıkanıklığı, hapşırık, boğaz agrisi, hafif öksürük. Temaslı olduğum için test yaptırdm yoksa gribim deyip geçerdim yani.
Betul-0302 caganin_annesi çok geçmiş olsun canım şuan nasılsın umarım iyisindir inşallah en kısa zamanda iyileşirsin sende kuzum
Betul-0302 Bebek4545 Bebek4545 evet canım 2 aşım da tam çok şükür Amin inşallah allah razı olsun canım
Betul-0302 mucizegebelik6 bende aynen öyle düşünüyorum valla. Zaten verdikleri ilaçları hamilelikten dolayı kullanamam o yüzden test yapmanın anlamı yok. Eşim de çok şükür hiç bişey yok 3 gündür zaten grip oldum diye düşündüğümüz için biraz mesafeli duruyoruz birbirimize
mucizegebelik6 Betul-0302 aynen öğle canım kendini strese sokma. Sen bol bol portakal mandalina ye bol su iç. Allah şifa versin.