Leylaakcay Kızlar dün, doğum yaptım 41+0 da Bebeğim, hiç ememiyor sütüm yok sarılık olmuş kuveze alındı Napabilirim sütüm gelmesi için ememiyor, tutamıyor, memeyi 😔😔
Esraali Leylaakcay sagın kasıkla veya biberonla veirn kesilir sütünüz aslında gecte doğdu neden tutmadı ki bende 41+1dopırdm güzel tuttu sarılıkta olmadık hiç
Karamelasepeti Leylaakcay Gecmiş olsun dogum sekliniz nasıldı. Stres yapmayın süt gelir sapmaya ve emzirmeye devam edn uyarıldıkcs iner süt kişiden kişiye değişir
Leylaakcay @Esraali Sağıyorım sütüm Bi damla geliyor onla da hiç yetmiyor 😔 mama takviyesi falan da yapıldı şuan hastanedeyiz hala bugun, tapurcu, olmak vardı, kaldı, 😔😔😔
Esraali Leylaakcay masaj yapın gögsünüze stres yapmayın ondan da okur pes etmeyin olmadı mamayla devam edersiniz yapacak bişi yok Allah yardımcınız olsun
Hahahh12 Sıcak suyla göğüslerine masaj yap sıcak duş al bol su iç inşallah gelecektir sütün stres yapma