1 haftaa önce çocuğum doğum kanalına girmişti ama son kontrolümde yukarı çıkmıştı ama kanala hala yakın dedi dikkat ediceksin dedi. Bu durumu yaşayan var mı acaba çok korkuyorum kanala girer diye tekrar ne zaman normale döner yukarı iyice çıkar. Progestan kullanıyorum 18. Haftamdayım