Ben bu tarz şeyleri hiç sormam kimisi size öyle şeyler söyler ki neredeyse doğurmaktan vazgeçersiniz. En iyisi kendiniz deneyimleyin. Bana göre herşeyin doğalı güzel ama birşeyler ters gidiyorsa da ben ameliyat olurum. Yani sezeryan aslında bir tercih değil de zorunluluk halinde yapılmalı. Hepimizin güzel bir doğumu olsun ☺️🧡