NESLIHAN_ Minik1Civciv lazere gittiğim yerdeki kıza sormuştum önermem ama yaptırmak istersen yaparız dedi. Bende sence diye sessizce sordum gelme dediği için gitmedim doğumdan sonra inşallah tekrar başlayacam. Ama kıla dönüşmedi hala tüy şekilde
Esssmom Minik1Civciv benim doktorum bebeğe zarar vermez ama işe de yaramaz gerek yok gitmene demişti 😅
yesilkelebek Minik1Civciv merhaba benim doktorum müsade ediyor zaten araştırmaları makaleleri ve dalga boyutlarını incelerseniz bebeği ulaşması mümkün değil🤗
Minik1Civciv CNN-b ağda hiç yapmadım ilk eldiven kullandım sonra epilasyona gittim bebeğe zararı yok diye duydum o yüzden sordum nette de öyle yazıyordu gitmiyorum ama sadece meraktan 🤣
Minik1Civciv NESLIHAN_ benim yok çok şükür sadece genital alt kısımda var üç senedir gittiğim için temiz vücudum ama insan hamileyken temiz olsun istiyor özellikle doğumda
SemaaR Lazeri tavsiye etmem, hamilelikte hormonlardan kaynaklı tüylenme oluyor tekrardan. Doktorum bana tavsiye etmemişti. Lazere gidip boşa para verme 😀
NESLIHAN_ Minik1Civciv Bende aynı şekilde 9 aylık hamileyim doğum yapmak üzereyim 2 kere gittim o da sırf lazerde temizliğine alışkın insan olduğum içindi tek tükdü. Iyiki daha önce gitmişim 🙏hamileyken çok rahat geçirdim koltuk altimi hiç almadım bacaklarım da hiç yok 🥰 lazere verdiğim bütün paraları helali hoş olsun diyorum valla 🤣🤣
Minik1Civciv NESLIHAN_ benimde aynı şekilde tertemizim çok şükür işte bi sadece genitalin alt kısımlarında çıkıyor oda malum ıslandığı için
NESLIHAN_ Esssmom ben önceden gidiyordum şimdi hamileyim ve gerçekten çok çok işe yaradı herkese göre değişir tabiii
Minik1Civciv NESLIHAN_ evet bende önceden gidiyordum ama en azından bi iki kere gitsem temiz olsam öyle doğuma girsem diye düşünüyorum o yüzen giden varsa fikir alıyorum
annesi_ve_kuzusu34 Bende sormuştum bunu gittiğim uere bende önermem demişti çünkü acı eşiği fazla olduğu için yapsak bile işe yaramaz demişti
Minik1Civciv NESLIHAN_ dış gebelik yorumlarını okuyunca etkilendim ben uygulamaya göre 5+1 im doktorum ultrasondan baktı kese görünmedi vajinal muayene yapmadı yaklaşık bi aylık dedi salı gel dedi beta hcg 358 çıkmıştı salı günü umarım salı günü gittiğimde görürüm keseyi de içim rahat eder