Kvser benim de öyle ben evleneli 2 yıl olacak 2 ay sonra. Ama napalım Allah daha büyük dertler sınamasın bizi. Bak etrafımda o kadar çok kötü örnek var ki bu kadar çok isteyip sonra engelli çocuğu olan, otizmli olan, doğuma yakın kaybeden. Hepsi çok zor ve acı şeyler. Allahım bize en sağlıklısı versin. Kötü düşünme elbet olacak sonuçta eşinde de sende de bir sorun yok.