nevoliko Hanımlar bugün sezeryan randevusu aldım 15 Kasıma. Nasipse 38+4 te kavuşacağım bebeğime. Tabi o tarihten önce kendisi gelmek isterse o ayrı 😂😍 Bana lansinoh göğüs ucu kremi al dediler şimdiden sürmeye başla dediler. Ama ben mi fiyatına yanlış baktım bilmiyorum, pahalı geldi biraz. Sizin tavsiyeleriniz nelerdir? Bu lansinoh çok mu güzel, değer mi parasına?
Nemusto nevoliko benimde 15 kasım dedi😻 ama bu gün alma nasıl oluyo söyledi sadece öyle bi yere ödeme fln bişi yapmadık nası kesinleşiyo bilmiyorum. Göğüs kremini çok araştırdım almadm şöyle ki gümüş kapak hepsinden iyi diyor kullananlar hem daha kalıcı olur diye düşünüyorum doğumdan sonra alcagım sanırım ihtiyac duyarsam
ZehraMert nevoliko daha önce doğum yapan ablam var bende krem alacaktım ama kendisi hep hakiki zeytinyağı alıp kullanmış hem göğüs ucuna hemde bebeğinizin pişik yerlerine ben öyle deneyeceğim sizede belki fikir olur 🥰
annesi_ nevoliko benim de doğumum 6 Aralık sezeryan olucam ☺️ ben mustelanın göğüs ucu kremini aldım 40ml 70tlye aldım trendyoldan bide göğüs kalkanı mochinin aldım inşallah iyi yapmışımdır bilmiyorum göğüs ucu kremini banyodan banyoya şimdiden sürüyorum işe yarar mı doğurunca görcez 😄
nevoliko Nemusto ya bana dedi ki biz en azından 38 haftayı geçmesini bekliyoruz ki bebek iyice gelişimini tamamlasın, aceleye gerek yok dedi. O tarihe kadar acil bi durum olmazsa doğum tarihimiz 15 Kasım olucak dedi. Ama tabi daha erken gelmek isterse paşamız, suyun gelirse vs. hemen gel sezeryanını yaparız dedi. O şekilde yani 😂
Nemusto nevoliko banada öyle dedi kilo olarak öndeyiz biz vitaminleri kestirdi bana🙈😂 ay az kaldı hayırlısı olsun inşallah gününde gelirlerde korkutmazlar bizi😂
alparslanannesii1661 Ben lansinoh almadim dogum sonra ayvanin cekirdegini jel yap sur o cok iyi geliyor tahinin üstünde ki biriken yag cok iyi geliyor onlari sur kendi sütünü sur dediler banada pahali geldi ki memnun kalmayanda vardi
Deletedmom23234 nevoliko Bebeğim 2 aylık. İnan ne varsa sürdüm göğüs uçlarım mahvolmuştu, kanıyordu. En son bı arkadaşım lansinoh krem al dedi ay Allah ondan razı olsun 2 gün içinde iyileşti resmen. Şuan hala daha sürüyorum ara sıra 🤭
Civcivim000 nevoliko benim bekarlıktan beri kuru çatlak göğüs uçlarım ağrı sızı olmayınca normal sanıyordum hamile kalınca dank etti😀 doğurana kadar toparlayayım bari diye doktoruma danıştım mustela nın göğüs ucu kremini önerdi yorumları da iyiydi sipariş verdim gelmesini bekliyorum
Asudeprenses nevoliko lansinohun hiç bir faydası olmuyor canım, bence boşuna okadar para verme ona ,başka krem al daha iyi ,kendi sütünü de sürersin zaten, ben bu sefer gümüş kapak alacam, çok kötü acı çekmiştim ilkinde ,aynısını yaşamak istemiyorum
rengarenkduduv nevoliko Bebeğinizin emeceği yere krem sürmek ne derece doğru tartışılır. Kreme vereceğiniz para ile gümüş kapak alın ve doğuma kadar hergün 15-20 dakika takıp kullanmaya başlayın. Doğum sonrasında da her emzirmeden sonra ayva çekirdeği jeli sürüp kapakları yine kapatın. Emzirmeden önce de pamuk ve su yardımı ile silip öyle emzirin. Kimyasala ne gerek var. Kaldı ki daha yara olan bir durum bile yok.
Nemusto nevoliko haftanız kaç😊 bide bence gümüş kapak düşünün burdada yazmışlar bende aynı fikirdeym😊
Nemusto nevoliko benimde tam 36 😊 sizede haftasından önde denildi mi? Bana haftasından önde diyor. Suyum falanda normal.Oğlan bizimki 😊 Cinsiyeti ne yavrunuzun 😊💙
nevoliko Nemusto Evet bana da haftasından önde dediler 😊 Benimki de oğlan 😊💙 Allahım hayırlı evlat olmalarını nasip etsin 🙏🏻