Kızlar dün cinsiyetimizi öğrendik doktor yanılma payı olmasın diye daha öncesinden tahmin bile yapmadı ilk defa dün baktık 15+4 haftalıkdı bakıldığında 4 aylık oldu yani doktor baya inceledi bacak arası boş kız gibi görünüyor dedi sonra %80 kız diyorum değişirmi bilemem sanmıyorum ama şuan kız dedi sizce değişirmi bu haftadan sonra🤔