OzenMeryem normalde en sağlıklısı 24 saat geçmeden vurulmak.ama her zaman mümkün olmayabiliyor,sık sık olmadığı sürece saatte sıkıntı yok.
İğne kasına denk gelmiş olabilir,çünkü benim de birkaç kere yanlışlıkla kasa denk geldi kanadı.
Hastanede de söylemişlerdi,yanlış yere denk gelirse kanayabilir sorun olmaz diye.