Mlkbrn Merhaba arkadaşlar 18 haftalığım kabızlık problemim başladı daha öncelerinde böyle bir sorunum yoktu ve rengi de siyah koyu renk her gün büyük tuvaletimi yapıyorum ama kabız bir şekilde ne yapmam lazım acaba ilaçlardan dolayı mı acaba bu şekilde oluyor decavit kan ilacı ve b 12 iğnesi kullanıyorum
Busra_spmz Mlkbrn kaysinin meyve suyunu iç hemen çıkarsın bende de vardı çözüm bir tek bundan buldum ☺️
nanna Mlkbrn bende de 26-27 haftaşarda aşırı kabızlık başladı diyetisyenim bu haftalarda hormonlar tavan olduğu için çok normal dedi, drumda magnezyum verdi kabızlık için şahane oldu
Mimik Canim, siyah rengi demir ilaclarindan, ve kabizlik da oyle… Bol lifli gidalar ye… Kayisi sekerli oldugundan, hergilun tuketemezsin belki, Salatalik, yesillik ispanak, erik de cok etkili… Veee veee veee en az 3lt su🥲