Ne yaparsanız yapın gerçekten koku kalıyor çamaşır suyu cif yumuşatıcı sirke hatta karbonat bi çok şey denedim ama nafile, en son çözümü balkonda yapmakta buldum küçük bi tüp aldırdım eşime kızartma isterse tavada 10 dkda balkonda yapıyorum üstümede kapatıyorlar kapıyı hiç yayılmıyor içerilere koku, gerçi su şıra bayadır yapmadım ful dışarda yedik koku hassasiyetim vardı, büyük balıklarıda fırına atarım oda çok kokmuyor fırını sonrasında güzelce temizliyoruz tabi :))