Brcn9 27.10.2021 de spinal sezeryan oldum içimde hala bebek var gibi göbeğim var ve aşırı ödem var kimlerde böyle oldu iner mi ne zaman korse taktınız tecrübeli anneler yardım lütfen
Merveee34 Brcn9 ödem ve göbek olması çok normal daha 2 gün olmuş doğum yapalı . Ben 2.gün başladım giyilebilir korse takmaya suan 11.gündeyim hala daha takıyorum hiç çıkarmadım .Doktorum da takabilirisn dedi .
Merveee34 Antalya7 https://resimyukle.io/r/BhUVve1159 Pendik’te bir mağazadan aldırdım canım çok rahat
Hanifebolat34 Ben dikişlerimin acısının hafifledigini hissettiğim an takmaya başlamıştım ama göbek malesef hemen inmiyor baya bir süre gerekiyor adet gordukce yavaş yavaş gidiyor
Brcn9 Hanifebolat34 bende dr a sormadığım için bugün karnımı tutsun diye tayt giydim pazartesi kontrolden sonra korse takmaya başlayacağım