Kizlar canı cekecek olan hakkını helal etsin 3saat kadar önce yaş pasta yedim akşam almistik pasta ilk hafif ekşimsi bı tat geldi bozuk mu acaba dedim ama yeni aldik yani bozuk deildir heralde dedim kreması meyveliydi ondandır dedim yedim yarım dilim kadar sonra miydem agrmaya kasılmaya başladı en son kustum ( bulunduğum yerde de iyi denecek bir pastaneydi )o yüzden ilk bozuk olma ihtimali vermedim ama bozukmus pasta hamileyim bebeğime bı zararı olur mu bilmiyorum ne yapmam gerek onuda bilmiyorum ne olur bir fikir verin miydem kusunca rahatladı ama içim rahat değil