Rojbin27 https://imgyukle.com/i/kYCNBN Kızlar çok güzeller çok beğendim bim den aldım sizde bakın derim çok güzel ürünler var evim dolmuş fazla birsey anlamadım her bişey gördükçe alıyorum sonra geri kullanmıyorum 😂❤️
Zkygmsbtr1 Rojbin27 bugün herkes bime çalışmış https://resimyukle.io/r/ZjANq7AbS9 Bende bunları aldım 🤭😂
Acemi_anne61 Rojbin27 anaa kız benimde ihtiyacım var böyle siyahlı felan istiyodumm kalmış mıdır acaba yaaa 😂 iyiki söyledin güle güle kullan yakışmış
Rojbin27 Acemi_anne61 inşallah kalmıştır bizim orda var di herhes alıyordu valla sağolun daha iyileri sizin olsun ❤️
Zkygmsbtr1 Rojbin27 bende batmanliyim ama suan Hatay’ın bir ilcesindeyim eşimin işi gereği burdayız 🤗
Rojbin27 Zkygmsbtr1 bizde urfalıyız ama Antep de kalıyoruz zaten bize yakın urfa benim kuzenim Batman’a gelin gitti hatta 2 ay önce bir dugun vardı batmanda gittik 🤗