Serpilcnkaan Kızlar saçlarımı kestirmek istiyorum ama bazı batıl inançlarımızdan dolayıda içimde ufak bi korku var . Boyaya gelincede ombre yaptırmak istiyorum sonuçta deriye boya değmiyecek. Siz ne düşünüyorsunuz ? Ne yapmalıyım ? Aramızda kesim yada boya yaptıran varmı ?
Yessimjade Serpilcnkaan bence saçını kestir o batıl inançlara inanma ben kestirdim o kadar hafifliyorsun ki boyaya gelince kimyasal olduğunu İçin bence Doğumdan sonrayı beklesen daha iyi olur o açıcının kokusunda kalmak bile insanın nefesini kesiyor canım ☺️☺️
ZeyooZ Serpilcnkaan kestirdim ben hurafelere takilma ama boyayi sac derine gelmeden ve hatta o kokuyu solumamak icin kuaforun kapisinin onunde surdur yani ben oyle yapicam onumuzdeki ay doguma yaklasinca
SukranErhan Serpilcnkaan Eğer ilk trimestiri atlattıysanız hiçbir sıkıntı olmaz.Fakat doğal boyalarla doktor bilgisi dahilinde boyatmalısınız.😊
Serpilcnkaan Yessimjade aslında normal kaş bıyık ağda için bile gittiğmizde boya kokularına kimyasallara mağruz kalıyoruz kuaförlerde ama yine de bi heves ettim boyatsammı diye 🙈 ilerleyen zamanlarda bebek partisi foto çekimi felan da olucak sarışınım diplerde çıktı gibi 🤦🏼♀️ Neyapsam bilemiyorum 😊 önerin için teşekkürler canım
mac Zuhal2205 yasamadın ama Doğum yaptınmı nerden biliyorsun? Valaha boya kokusu etki yaratır bazı insanlara yaratmaz seninkine yaratır bu işler belli olmaz batıl inanca gelırsede bende inanmıyorum ama 9 ay kestrmesemhayatımda brsey değişmez die kestirmiyorum
Zuhal2205 mac Allahın biçtiği ömrü bi saç kesimiyle değerlendiremeyiz. Boyayıda doktor onayıyla yaptırdım
Zuhal2205 EceTengiz dip boya zaten yasak canım. Ben uçlarına yaptırdım. Eğer öyle olursa boyatabilirsin dedi doktor
CeylanUzunzdemir Bende kestirdim kesinlikle böyle rahatlama olmamıştı çünkü sürekli duş aldığım için hemen kurut hatta ona bile gerek kalmıyor daha önce neden kestirmedim diye de kızdım kendime 🙈😀 ilk aylarda batıl inanç dalan tırstım ama sonra ne alaka dedim kesenler çok onlara danıştık sorun yaşayan görmedim.Ama boya için bişey diyemem organik boya yaptıranlar var ama ona cesaret edemem sanırım size kalmış bir durum 😀
HulyaKrg Serpilcnkaan bu konuyu heralde en cok arastiran benim aldigim sonucta boyanin kokusuna maruz kalmamak sartiyla maske vs takip dipler haric boyanabilir oldu..
ardengunes Valla evet batıl inanç ta olsa ben kestirmiyorum ya içime sinmiyor doğumdan sonrasini bekliyorum Mevlüde nasipse 😊 ama boya hakkında doguma yakın doktoruma sorcam ne derse onu uygulucam yapma derse artık o da mevlude😂
Fulyarcak Serpilcnkaan Bende kestiricem inanma öyle şeylere canım bi ömür saça bağlanır mı hiç Ayrıca saçımı boyadım doktoruma danışıp bitkisel boya ile boyayabileceğimi söylemişti kendisi bi sorunumuzda yok çok şükür 🙏🏻
mug7573 Kesim neticede batıl inanç diye düşünüyorum o yüzden bence o konuda sorun yok. Boya içinse ilk 3 ayın dolmasını bekliyorum. Beyazlarım, dibim çıkıyor bu şekilde hiç mutlu değilim çünkü.