Edaaltintass Kızlar merhaba nasılsınız nasıl gidiyo hamilelik 🥰 Biz 36+0 olduk bugün kontrolümüz vardı boyu 50 cm kilosu 2680 gram olmuş nasıl sizcee sizinkiler ne alemdeler ☺️
Deletedmom54555 raziye2709 30 haftalık kaç kiloydu bebeğiniz hatırlıyor musunuz 😊 bizim 30 haftada 1350 kg dı yarın gideceğiz bakalım 32 haftalık olduk 🤗
Alvingll Edaaltintass 39+1 olduk kilosu 3100 boyuda 51 cm oldu benim için kilosu biraz az oda yanlış doktor seçiminden ötürü umarım sağlıklı doğarda beslenerek güzel kilo alır 😊
Edaaltintass Alvingll bence gayet iyi kilosuda maşallah 🧿 doktor seçimiyle ne ilgisi var anlayamadımm
3bebekannesiii Edaaltintass en son 33+6 da 2300 demişti doktorum boyunu söylemedi şuan 35 haftalik olduk 37 de tekrar gidicem bakalım nasıl olucak doguma alinicam
Didemmmmm Edaaltintass maşallah 🧿 bende 33+ 6 gitmiştim 2337 gr 45 cm di oğlum 💙🙏🏻🧿 haftaya 36. Haftada gideceğim bakalım büyümüş mü🙏🏻😉
Angelim Ozlem2904 maalesef önde gidiyor insülin de kullanılan doktorum dedi ben 3 doğum yaptım 4.400 Gr hepsi buda böle oldu ☺️
Kdrrelk En son 33. Haftamızda gittim 2. 225gr boyu 44 cm Di pazartesi kontrolüm var bakalım ne olmuş bende merak içindeyim ☺️