Yldz_krty06 sağlık açısından değilde ben başlığının akış hızına güvenmedim almadım. Hani çok hızlı akarsa bebek kolaya alışır ve memeyi emmek zor olduğu için bırakabilir diye ben lansinoh aldım. Hoş geldin seti üç farklı başlık var iki farklı boyda biberon var. Bu yüzden de bir kaç yaşa kadar kullanılır. Bazen indirime düşüyorlar 120 TL ye aldım. Ve plastik değil pp yapıda olduğu için kaynamaya uygun. Erime yapmıyor. Genelde cam seçilmesinin amacı kaynamaya dayanıklı olması. Eski plastikler kaynayınca eriyor ve bakteri üretiyor. Ama pp yapıdaki biberonlar öyle değil