miran72 bazen benimki de öyle oluyor kasıkta olunca çok net hissedemiyorum sonra geri dönüyor eskisi gibi sağ veya sol üstte sert hissediyorum rahatlıyorum🤗 daha iki gün önce aynısı oldu yine telaşlandım bide en son baş aşağı duruyordu ama doktorum pozisyon değiştirebilir daha demişti arada dönüyor benimki de 😂 30+6 yım 🙂