mugeld Merhabalar, 13 gun once ovulasyon testinde catlama gordum degerlendirdik. Bu sabah biraz agrim vardi kesin adet olurum dedim evde gebelik testi vardi onu yaptim emin olmak icin. Bir iki dakika bekledim tek cizgiydi bende attim yine negatif diye. Daha sonrasinda copu atarken bir daha bakmak istedim test şu sekildeydi. Test mi bozuktu t cizgisinin durumu nedir anlayamadim? Misafirim de var cikmam mumkun degil esim de gec gelcek cok. Yardim eder misiniz yasayan oldu mu bu durumu https://imgyukle.com/i/kYygIA https://imgyukle.com/i/kYyhm1
Sevgi0147 mugeld canım test bozuk galiba müsait olduğun bir zamanda tekrardan test yapsan senin için daha iyi olur