Kızlar merhaba 16 hafta 2 günlük hamileyim çok az kahverengi lekelenmem geldi sonra biraz arttı bugünde doktorum yokmuş doğumhane hemşiresi baktı ultrasonda çok şükür bebeğin kalbi atıyo hareket ediyomuş ama çok korktum doktorumu aradılar hastanede yatış önerdi yarın sabah bakıcakmış ultrasonda tekrar ama ben eve gelmek istedim şuan yatıyorum kahverengi akıntıda azalır gibi oldu ve progestan iğnesi yaptılar. Bu durumu yaşayan var mı korkuyorum bebeğim için