Kızlar nasılsınız. 39+1 iz ama tık yok. Sizde durumlar nasıl? En çok doğum kaçıncı haftada olur? Bende ilk gebelik hiç bir şey anlayaməyorum. Bazen sancı oluyor zaman tutuyorum amma belirli aralıklarla gelmiyo. Nişan gelmedi. Amma geçenlerde iç çamaşırımda 1 2 damla gibi su fark etdim. Sonra ardı gelmedi. Bu durumla karşılaşan varmı? Ayrıca geceleri adet sancısı gibi sancı geliyor düzensiz olarak ve belim ağrıyo hiç uyuyamıyorum.