Selam anneler hayirli cumalar😍
Dun doktora gittim kontrolum vardi 34+5 haftaliktim dun. bebegimin kafasi 3 hafta onde gidiyormus boyle giderse ve 42 ye ulasirsa sezaryana alabiliriz dedi doktorum cunku bebegin kafasi buyuk oldugu icin skisabilir dedi boyle olan gebelerimiz var nornal dogum icin sanci cektiler cok istediler normal dogum dedi sonra paldir kuldur sezaryana aldik dedi.Ama bebek dogum anina gelene kadar kafasi kuculedebilir dedi o zaman normal olur dedi yani dogum sekline bebek karar verecek dedi. Bu durumu yasayan ve sonradan bebisin kafasi kuculup normal dogum yapan arkadaslarim varmi. Bana bir yardimci olsalar. Bu kotu birsey degil dunden beri videolar dinliyorum yorumlar okuyorum. Doktorumda rahatlatti beni ama yinede sizlerede sormak istedim.